info@firstconsulting.com.ua

skype12 firstconsulting.com.ua

+38 067 614 05 75

+38 050 450 10 28 



Фінансовий контролер – Складання та реєстрація податкових накладних

 

Послуги роботи з Єдиним реєстром податкових накладних

 

Як СЕА ПДВ впливає на ваш бізнес

Складання та реєстрація податкових накладних лише на перший погляд здається нескладним завданням. Самі по собі норми Податкового кодексу, які стосуються оподаткування та обліку ПДВ, досить складні, а специфічні правила роботи з реєстром податкових накладних ще додають турбот бухгалтерам.

З моменту введення системи електронного адміністрування (СЕА) ПДВ у 2015 році порядок реєстрації податкових накладних зазнавав постійних змін. Лише тільки терміни реєстрації податкових накладних змінювалися тричі. Останньою із значних змін стало запровадження блокування податкових накладних з використанням системи моніторингу критеріїв оцінки ризику (СМКОР), яка значно ускладнила життя платникам ПДВ в Україні. Із впровадженням СМКОР коригування податкової накладної теж стало значно більше складним завданням.

Якщо ваша компанія – платник ПДВ з великою кількістю операцій і покупців, ви знаєте, про що мова. Знати як правильно виписати і своєчасно зареєструвати податкову накладну чи розрахунок коригування – це всього пів справи, доводиться ще думати про те, як уникнути блокування податкової накладноїї, а якщо це вже відбулося – витрачати масу сил та часу на розблокування.

Наслідки помилок при реєстрації податкових накладних можуть бути дуже відчутними для компанії, включаючи:

  • Зайво сплачені суми ПДВ внаслідок неправильного визначення податкових зобов'язань;
  • Штрафи за несвоєчасну реєстрацію податкових накладних;
  • Втрату клієнтів і контрактів внаслідок блокування податкових накладних в системі СЕА;
  • Втрату часу і сил на розблокування податкових накладних.

Є й інший, рідше згадуваний, але проте важливий бік питання.

Від того, наскільки правильно і повністю компанія отримає податковий кредит з ПДВ від своїх постачальників, залежить сума її податкових платежів. А оскільки ваші постачальники можуть зазнавати тих самих складнощів під час реєстрації податкових накладних, це рикошетом б’є по вас. Тому контроль правильності та повноти реєстрації вхідних податкових накладних вашими постачальниками набуває величезного значення для зменшення платежів до бюджету.

 

Що вам дає аутсорсинг роботи з реєстром податкових накладних

В нас є штат кваліфікованих професійних бухгалтерів, які мають великий досвід роботи з клієнтами – платниками ПДВ, які володіють багатьма нюансами системи електронного адміністрування ПДВ.

Ми постійно відстежуємо зміни податкового законодавства і порядку реєстрації податкових накладних.

Передавши на аутсорсинг Першій Консалтинговій Компанії складання податкових накладних та їх реєстрацію у ЄРПН, ви:

  • Будете впевнені у тому, що ваші податкові зобов'язання визначені вірно, і ви не платите зайві гроші до бюджету;
  • Вивільните час та сили для розвитку свого бізнесу;
  • Зможете уникнути штрафів за несвоєчасну реєстрацію податкових накладних;
  • Отримаєте кваліфіковану підтримку фахівців на випадок блокування податкових накладних.

 

Поставте питання нашому менеджеру, щоб дізнатися більше про пакет послуг Фінансовий контролер.

 

Замовити зворотній дзвінок >>
Замовити пакет Фінансовий контролер >>

 

Які послуги надає Перша Консалтингова Компанія

Ми виконуємо для наших клієнтів – платників ПДВ повний комплекс завдань, пов'язаних з Єдиним реєстром податкових накладних:

  • Контролюємо виникнення податкового зобов'язання відповідно до правила «першої події»;
  • Складаємо податкові накладні, зведені податкові накладні, розрахунки коригування до податкових накладних;
  • Стежимо за дотриманням порядку заповнення податкової накладної;
  • Стежимо, щоб дотримувалися терміни реєстрації податкових накладних;
  • Стежимо за тим, щоб сума ліміту реєстрації в системі електронного адміністрування ПДВ була достатньою для своєчасної реєстрації податкових накладних та розрахунків коригування;
  • Здійснюємо реєстрацію податкових накладних та розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних;
  • У разі блокування податкової накладної системою СМКОР готуємо пакет документів для її розблокування;
  • Стежимо за тим, щоб постачальники наших клієнтів вчасно, повністю і правильно реєстрували податкові накладні в ЄРПН;
  • Отримуємо вхідні податкові накладні з ЄРПН і вносимо (імпортуємо) їхні дані в бухгалтерську програму.

Ми можемо також надавати клієнтам послуги з пошуку коду УКТ ЗЕД для зазначення у податковій накладній.

У разі одночасного замовлення клієнтом пакету послуг Скарбник ми готуємо платіжні доручення для поповнення електронного рахунки у СЕА ПДВ.

Також до пакету Фінансовий контролер входять послуги підготовки (складання) первинних документів, проведення звіряння розрахунків з контрагентами за запитом клієнта.

 

Зв'яжіться з нашим менеджером, щоб дізнатися більше про пакет послуг Фінансовий контролер, або замовте зворотній дзвінок.

 

Замовити зворотній дзвінок >>
Замовити пакет Фінансовий контролер >>
Вартість послуг реєстрації ПН >>
Дізнатися більше про бухгалтерські послуги >>

 

 

Додаткові пакети послуг

Заработна плата

Нарахування зарплати та кадровий облік

Нарахування зарплати

Скарбник

Управління платежами

Скарбник

Фінансовий контролер

Реєстрація податкових накладних

Реєстрація податкових накладних

Вгору