info@firstconsulting.com.ua

skype12 firstconsulting.com.ua

+38 067 614 05 75

+38 050 450 10 28 



Бухгалтерське обслуговування підприємств (аутсорсинг функцій бухгалтерії)

 

Бухгалтерські послуги для корпоративного бізнесу

 

Бухгалтерський аутсорсинг – це передача функції ведення бухгалтерського обліку частково або повністю професійної бухгалтерської фірмі, яка надає бухгалтерські послуги замовнику на договірних засадах.

Навіть великі компанії, що мають в своєму розпорядженні штат бухгалтерів, нерідко стикаються з необхідністю вирішення складних завдань у сфері обліку та управління фінансами, для яких у них відсутні необхідні компетенції. Тим більш гостро ця проблема стоїть для багатьох компаній середнього бізнесу. Для регіональних компаній, розташованих далеко від великих ділових центрів, найняти у штат висококваліфікованого професійного бухгалтера – завдання не тільки витратне, а й часто-густо практично нездійсненне.

Можливо, ви теж стикалися з подібними проблемами. Яким чином аутсорсинг бухгалтерського обліку (або як часто говорять бухгалтерський аутсорсинг) від Першої Консалтингової Компанії здатний їх вирішити?

 

Надання «експертизи на вимогу»

У нас наявний штат кваліфікованих фахівців, які мають досвід роботи на керівних позиціях в управлінні фінансами компаній реального сектора, в аудиторських компаніях України. Ми маємо знання та практичні навичками вирішення завдань фінансового планування та бюджетування, бухгалтерського та управлінського обліку, оподаткування, ЗЕД, комерційного права, оптимізації бізнес-процесів, постановки бухобліку. Наша компанія багато років надає своїм клієнтам консалтингові послуги, завдяки чому нами накопичений досвід вирішення складних нестандартних завдань.

Використовуючи нашу експертизу, ви зможете не тільки отримати комплексний бухгалтерський супровід для вашого бізнесу, а й ефективно організувати фінансовий менеджмент на своєму підприємстві. При цьому ви платите за вирішення конкретних проблем, а не за робочий час працівників, як це має місце у випадку зі штатними фахівцями.

Залучення кваліфікованих, незалежних і незаангажованих фахівців створює додатковий інструмент фінансового контролю та дає власнику компанії повну впевненість в тому, що при виникненні проблем він отримає точну, своєчасну та об'єктивну інформацію про стан справ.

 

Аутсорсинг окремих функцій бухгалтерії

У багатьох випадках розподіл функцій ведення бухгалтерського та управлінського обліку між штатними фахівцями та аутсорсинговою компанією дозволяє не тільки підвищити якість обліку та достовірність звітності, а й скоротити витрати на утримання бухгалтерії. Це досягається за рахунок виконання найбільш складних і відповідальних завдань професіональними бухгалтерами високої кваліфікації, в той час як рутинні технічні завдання можуть бути доручені штатним бухгалтерам.

Ось кілька прикладів ситуацій, коли такий розподіл функцій буває необхідний:

  • Новостворене підприємство або підприємство, на якому відбулися істотні зміни бізнес-процесів, потребує побудови облікової системи «з нуля», або в значній реструктуризації діючої системи обліку;
  • Вихід компанії на міжнародні ринки вимагає від фінансово-економічної служби нових спеціальних знань в області ЗЕД, міжнародного оподаткування, в т.ч. трансфертного ціноутворення;
  • Зростання бізнесу, ускладнення фінансових і технологічних потоків, ставить перед власником компанії нові завдання щодо оптимізації оподаткування, впровадження системи бюджетування, оптимізації або організації «з нуля» управлінського обліку, розробки та впровадження систем мотивації персоналу на основі показників ефективності;
  • Компанія планує або здійснює значні інвестиції і потребує оцінки, аналізу та контролю ефективності відповідних інвестиційних проектів;
  • Компанія відчуває кадровий голод в зв'язку з відтоком з регіону кваліфікованих кадрів.

 

Оскільки кожна компанія унікальна, має власні специфічні потреби та проблеми, розподіл завдань між штатною бухгалтерією підприємства та аутсорсинговою компанією буде в кожному випадку носити індивідуальний характер.

Один з можливих варіантів (на прикладі виробничої компанії) виглядає так:

 

Методологічне забезпечення обліку

Розробка облікової політики, регламентів бізнес-процесів, інструкцій для персоналу, задіяного у здійсненні та обліку господарських операцій, ведеться фахівцями Першої Консалтингової Компанії із залученням керівників і ключових фахівців компанії-клієнта. При цьому в першу чергу враховуються потреби власника компанії.

 

Аутсорсинг ведення первинного бухгалтерського обліку

Документування господарських операцій, створення первинних документів, їх внесення в облікову систему, обмін документами з контрагентами, проведення оперативного звіряння даних обліку з фактичною наявністю товарно-матеріальних цінностей ведеться штатним персоналом замовника.

Контроль за дотриманням вимог облікової політики, регламентів, нормативних документів, правильності відображення операцій на рахунках бухгалтерського обліку виконують наші фахівці.

 

Аутсорсинг складання фінансової та податкової звітності

У разі відсутності в штаті замовника кваліфікованого головного бухгалтера, фахівці Першої Консалтингової Компанії повністю складають фінансову та податкову звітність, і наша компанія несе відповідальність перед замовником за її правильність.

Якщо у вас є штатний бухгалтер, якому потрібна допомога більш кваліфікованих колег, наші сертифіковані бухгалтери нададуть підтримку у вигляді письмових або усних консультацій, перевірять правильність складання звітності та її відповідність обліковим даним і обліковій політиці, допоможуть розібратися в складних аспектах бухгалтерського та податкового обліку, проведуть майстер-клас.

 

Аутсорсинг управлінського обліку і звітності

Ми складаємо для наших клієнтів управлінську звітність в узгодженому обсязі. Типовий набір управлінських звітів для виробничої компанії може включати такі звіти:

  • Звіт про випуск та залишках готової продукції;
  • Звіт про рух і залишки сировини і матеріалів;
  • Звіт про виробничі витрати і собівартості продукції;
  • Звіт про дебіторську та кредиторську заборгованість;
  • Управлінський звіт про рух грошових коштів;
  • Управлінський звіт про прибутки і збитки.

 

Робота з Єдиним реєстром податкових накладних

Якщо компанія є платником ПДВ, і при цьому здійснює велику кількість операцій з придбання товарів та послуг, складання податкових накладних, їх реєстрація у Єдиному реєстрі, отримання вхідних податкових накладних від постачальників займають значну частину робочого часу і сил співробітників бухгалтерії. При цьому, як показує наш досвід, за купою рутинної роботи питання контролю правильності обліку ПДВ часто залишаються поза увагою.

Залишаючи технічну роботу з реєстром штатним співробітникам бухгалтерії, наші фахівці беруть на себе найбільш відповідальну частину завдання:

  • контроль правильності формування податкового зобов'язання з ПДВ відповідно до укладених договорів і проведених господарських операцій,
  • контроль правильності та повноти надходження податкового кредиту від постачальників,
  • складання податкових декларацій з ПДВ та забезпечення їх відповідності даними обліку.

 

Аутсорсинг розрахунку і нарахування заробітної плати

Якщо у вашому штаті немає кваліфікованого бухгалтера із заробітної плати, наша компанія готова повністю взяти на себе розрахунок та нарахування заробітної плати та відповідних податків (ЄВС, ПДФО, військовий збір).

 

Дізнайтеся більше, зв’язавшись з нашим менеджером

Замовити зворотній дзвінок >>
Замовити розрахунок вартості аутсорсингових послуг
Замовити бухгалтерське обслуговування >>

 

Бухгалтерія на аутсорсингу – як це працює на практиці?

Ви можете використовувати аутсорсинг від Першої Консалтингової Компанії, перебуваючи в будь-якому місці в Україні, чи то Київ, Дніпро, Львів, Одеса, Харків, або навіть за кордоном. Все, що вам для цього буде потрібно – доступ до Інтернету. За допомогою досягнень технічного прогресу ми забезпечуємо нашим клієнтам таку саму ефективність і комфорт при віддаленому бухгалтерському обслуговуванні, як би ми з вами перебували в сусідніх кімнатах.

Весь обмін інформацією між штатними співробітниками клієнта і нашими бухгалтерами відбувається у електронній формі, як правило, за допомогою хмарних сховищ, рідше електронної пошти. Ми можемо отримувати інформацію безпосередньо з банківського сервера вашого банку, і за допомогою систем електронного документообігу – від ваших контрагентів. Всі звіти у контролюючі органи ми також складаємо і здаємо в електронному вигляді. При цьому ми забезпечуємо розподіл прав на створення та підписання електронних документів і звітів за допомогою електронних цифрових підписів для виключення несанкціонованого доступу.

За необхідності, ми можемо надати вам можливість користуватися обліковою програмою і програмою для здачі електронної звітності, розташованими на нашому сервері, або працювати в програмі на сервері нашого клієнта.

Зв'яжіться з нашим менеджером або замовте зворотній дзвінок, щоб дізнатися більше.

 

Замовити зворотній дзвінок >>
Замовити розрахунок вартості аутсорсингових послуг
Замовити послуги аутсорсингу бухгалтерії >>

 

Вартість бухгалтерського супроводу

Для корпоративних клієнтів вартість бухгалтерського супроводу (бухгалтерського обслуговування на аутсорсингу) розраховується індивідуально і залежить від того, які саме з функцій бухобліку та фінансового менеджменту передаються на аутсорсинг.

 

Замовити зворотній дзвінок >>
Подивитися ціни на бухгалтерське обслуговування >>
Замовити розрахунок вартості аутсорсингових послуг
Замовити послуги аутсорсингу бухгалтерії >>

 

Додаткові пакети послуг

Заработна плата

Нарахування зарплати та кадровий облік

Нарахування зарплати

Скарбник

Управління платежами

Скарбник

Фінансовий контролер

Реєстрація податкових накладних

Реєстрація податкових накладних

Вгору