info@firstconsulting.com.ua

skype12 firstconsulting.com.ua

+38 067 614 05 75

+38 050 450 10 28 



Бухгалтерські послуги

 

Послуги ведення бухгалтерського обліку від професійної аутсорсингової компанії

 

Робота з професіоналами – запорука ефективності

Загальною тенденцією у 21-му сторіччі стало прагнення бізнесменів сконцентрувати свої зусилля на ключових завданнях, які найбільшою мірою створюють конкурентну перевагу компанії, мають визначальний вплив на рівень її прибутку та позиції на ринку.

Але кожен бізнес включає багато завдань, які не належать до ключових, чи є суто технічними. До таких завдань належить ведення обліку, подання звітності, сплата податків, нарахування та виплата заробітної плати. Власникам бізнесу вигідніше передати такі завдання зовнішньому виконавцеві (бухгалтерській компанії), аніж самім витрачати сили та час на виконання побічних функцій, щодо яких у них немає належної компетенції. Адже підбір, навчання, мотивація, утримання та контроль кваліфікованого персоналу, здатного виконувати бухгалтерські функції, само по собі є складним завданням, яке вимагає дорогоцінного часу власників та керівників, але далеко не часто виправдовує себе.

Передавши ведення бухгалтерського обліку професіоналам, ви не тільки вивільните свій час та сили для розвитку свого бізнесу, але й будете завжди впевнені у надійності свого фінансового тилу.

Адже завдяки багатому досвіду роботи з компаніями різних галузей бізнесу, постійному підвищенню професійної кваліфікації та участі в програмах професійної сертифікації, наші фахівці мають унікальний набір компетенцій, набагато ширший за той, що можуть запропонувати вам штатні працівники.

 

Які послуги ми надаємо

Перша Консалтингова Компанія надає своїм клієнтам весь спектр бухгалтерських та супутніх послуг, включаючи:

  • Створення, підтримання в робочому стані облікової бази даних, оновлення програмного забезпечення при змінах законодавства;
  • Обробку первинних документів, реєстрацію господарських операцій;
  • Ведення бухгалтерських рахунків;
  • Складання та подання фінансової, податкової та статистичної звітності;
  • Інформування клієнта про суми та терміни сплати податків;
  • Ведення управлінського обліку;
  • Складання управлінської звітності для власників та керівників клієнта;
  • Повсякденне спілкування з фіскальними органами;
  • Проходження документальних перевірок;
  • Ведення кадрової документації;
  • Нарахування заробітної плати;
  • Складання та подання звітності з Єдиного соціального внеску та податків з зарплати працівників;
  • Складання довідок із заробітної плати працівників;
  • Контроль оплати податків;
  • Підготовка платіжних документів за допомогою систем інтернет-банкінгу;
  • Складання первинних документів (рахунки, накладні);
  • Складання податкових накладних та їх реєстрація у Єдиному реєстрі податкових накладних;
  • Проведення звіряння з контрагентами замовника.

В рамках договору про бухгалтерське обслуговування ми також надаємо послуги з фінансового менеджменту, включаючи:

  • Планування бюджету (бюджетування);
  • Аналіз виконання бюджету;
  • Податкове планування;
  • Розширену управлінську звітність;
  • Фінансово-економічний аналіз;
  • Ведення платіжного календаря.

Крім того, ми надаємо нашим клієнтам консультації з широкого спектру питань, включаючи:

  • оподаткування, в тому числі легальні можливості оптимізації оподаткування, вибір системи оподаткування;
  • комерційне право, включаючи ведення зовнішньоекономічної діяльності;
  • проведення аналізу господарських договорів;
  • документальне забезпечення комерційної діяльності;
  • облікову політику підприємства;
  • оптимізацію бізнес-процесів;
  • внутрішній фінансовий контроль;
  • законодавство про працю;
  • питання оплати праці;
  • реєстрацію підприємницької діяльності або реєстрацію юридичної особи;
  • реєстрацію у якості платника ПДВ.

 

Якщо ви не знайшли в переліку потрібної вам послуги, напишіть або зателефонуйте нам, ми спробуємо знайти рішення саме для вас.

 

Замовити зворотній дзвінок >>
Дивитися перелік бухгалтерських послуг >>

 

Хто замовляє послуги професійної бухгалтерської фірми

Нашими клієнтами є бізнеси різних масштабів – від приватних підприємців до компаній з оборотами в сотні мільйонів гривень. Звичайно, у кожного типу бізнесу є свої власні потреби у бухгалтерських послугах, які задовольняє наша компанія. Ось характерні приклади:

Для фізичних осіб – підприємців на спрощеній системі оподаткування ми

  • ведемо облік доходів
  • складаємо та подаємо в органи ДФС Декларацію з єдиного податку та звітність з ЄСВ та ПДФО (Форма 1ДФ),
  • контролюємо своєчасність та повноту сплати податків,
  • за потреби складаємо платіжні документи.

Для фізичних осіб – підприємців на загальній системі оподаткування ми

  • ведемо облік доходів та витрат,
  • складаємо та подаємо Декларацію про доходи, звітність з ЄСВ,
  • контролюємо своєчасність та повноту сплати податків,
  • за потреби складаємо платіжні документи.

Для фізичних осіб – підприємців та юридичних осіб, які мають найманих працівників, ми

  • провадимо нарахування заробітної плати (в т.ч. авансу, відпускних, лікарняних тощо),
  • складаємо платіжні відомості для виплати зарплати через систему інтернет-банкінгу та платіжні документи для сплати податків із заробітної плати,
  • складаємо та подаємо податкову звітність, пов’язану з оплатою праці,
  • ведемо кадрову документацію, надаємо повідомлення по органів ДФС про прийняття працівників.

Для юридичних осіб – суб’єктів малого бізнесу ми

  • ведемо бухгалтерський облік,
  • складаємо та подаємо фінансову, податкову та статистичну звітність,
  • контролюємо своєчасність та повноту сплати податків,
  • складаємо платіжні документи,
  • за потреби складаємо первинні документи (рахунки, податкові накладні).

Для фізичних осіб – підприємців та юридичних осіб, які є платниками ПДВ, ми

  • складаємо податкові накладні та реєструємо їх у ЄРПН,
  • контролюємо надходження податкового кредиту від постачальників,
  • складаємо та подаємо Декларацію з ПДВ.

Для компаній середнього бізнесу ми

  • контролюємо правильність ведення обліку та складання звітності, або самі складаємо фінансову та податкову звітність,
  • консультуємо керівника або головного бухгалтера із складних питань обліку та оподаткування,
  • надаємо рекомендації з легального зменшення податків,
  • допомагаємо у плануванні бюджетів,
  • контролюємо правильність та достовірність бюджетів, управлінської звітності, та виконуємо інші завдання з фінансового менеджменту.

Ми маємо досвід ведення обліку з клієнтами таких галузей:

  • Оптова та роздрібна торгівля;
  • Аптечні заклади;
  • Кафе та ресторани;
  • Виробництво промислового обладнання;
  • Виробництво продуктів харчування;
  • Будівництво;
  • Транспортні перевезення та експедиційна діяльність;
  • Ремонт та сервісне обслуговування комп’ютерів та оргтехніки;
  • ІТ компанії;
  • Юридичні послуги;
  • Туристичні агенції та агенції з працевлаштування;
  • Альтернативна енергетика;
  • Медичні заклади;
  • Освітні послуги;
  • Неприбуткові організації.

І цей перелік постійно розширюється.

 

Ознайомитися з рекомендаціями наших клієнтів >>
Ознайомитися з вартістю бухгалтерських послуг >>
Замовити бухгалтерські послуги >>

 

Ведення обліку аутсорсинговою компанією – чи надійно це

Бухгалтерський аутсорсинг – це найбільш надійна форма організації бухгалтерського обліку, особливо для компаній малого бізнесу та підприємців.

Аргументи?

  • Наймаючи на роботу бухгалтера, ви рідко можете бути певними в його кваліфікації. Наша компанія на ринку послуг бухгалтерського аутсорсингу з 2000 року, наша репутація є публічною. Всі наші ключові фахівці є сертифікованими професійними бухгалтерами, або знаходяться у процесі отримання сертифікату, якій підтверджує їхню професійну компетентність, тому ви можете бути впевнені у якості ведення бухгалтерського обліку та достовірності податкової та фінансової звітності.
  • Штатний бухгалтер, а тим більше позаштатний бухгалтер-сумісник, може захворіти, піти у неочікувану декретну відпустку, або просто раптово звільнитися. Перша Консалтингова Компанія має достатній штат бухгалтерів, аби наші клієнти не відчували жодного дискомфорту від впливу людського фактору.
  • Довіряючи свою інформацію найманим працівникам, ви не можете бути впевнені у дотриманні ними конфіденційності. Наш основний капітал – довіра наших клієнтів, наша репутація є публічною. Тому ми за жодних обставин не підемо на порушення конфіденційності інформації, яку ви нам довірили. Ми впроваджуємо та підтримуємо заходи безпеки для захисту конфіденційної інформації.
  • Якщо за безпеку облікової бази даних відповідає бухгалтер, ви не маєте жодних гарантій збереження інформації, скажімо, під час кібератак або комп’ютерних збоїв. Тим більше, якщо ваші дані знаходяться десь на домашньому комп’ютері у бухгалтера-сумісника, ви навіть не маєте доступу до них, як і гарантій повернення вам бази даних у разі припинення взаємин. Працюючи з нами, ви маєте цілодобовий доступ до своєї бази даних. Ми здійснюємо щоденне резервне архівування даних. А у разі припинення договору наша компанія передає клієнту його базу даних з повними даними бухобліку.
  • Якщо з вини некомпетентного бухгалтера вам доведеться заплатити штраф, ви не матимете жодної компенсації від винуватця, законодавство про працю не передбачає такої можливості. Укладаючи угоду з Першою Консалтинговою Компанією, ви маєте юридичні гарантії компенсації у разі неналежного виконання обов’язків.

 

Ознайомитися з рекомендаціями наших клієнтів >>
Замовити зворотній дзвінок >>
Замовити бухгалтерські послуги >>

 

Чи вигідно замовляти послуги бухгалтерської фірми

Вартість наших послуг визначається ринком праці. Щоб надавати нашим клієнтам послуги найвищої якості, ми наймаємо найкращих фахівців, інвестуємо у навчання наших працівників та у сучасні технології. Тому наші послуги не можуть бути дешевими.

Вартість бухгалтерського обслуговування Першої Консалтингової Компанії відповідає рівню заробітної плати бухгалтера середньої кваліфікації, або рівню оплати бухгалтера-сумісника, залежно від обсягів операцій клієнта.

Тим не менше, працювати з нами набагато вигідніше, ніж утримувати штат бухгалтерії або замовляти послуги приватного бухгалтера, оскільки наші клієнти отримують ряд суттєвих переваг:

  • За ті самі гроші наші клієнти отримують набагато більш кваліфіковані послуги;
  • Немає потреби витрачатися на придбання комп’ютерів та оргтехніки для бухгалтерії, обладнання робочих місць, придбання та обслуговування комп’ютерних програм;
  • Зникає потреба у витратах на оплату курсів, семінарів для бухгалтерів, передплати спеціалізованих видань;
  • Ви економите близько 40 відсотків від заробітної плати бухгалтера, оскільки не сплачуєте податки на зарплату;
  • Оплата бухгалтерський послуг здійснюється за договором у безготівковій формі, тому зникають додаткові витрати та ризики, пов’язані з виплатою зарплат у конвертах, а вартість наших послуг ви можете легально включити до витрат.

Наша цінова політика є достатньо гнучкою. Ми можемо знизити вартість обслуговування на період тимчасової відсутності діяльності у клієнта, хоча зарплату штатному бухгалтеру вам довелося б платити у будь-якому випадку (якщо, звісна річ, ви не хотіли б, аби він звільнився).

 

Ознайомитися з вартістю бухгалтерських послуг >>
Замовити зворотній дзвінок >>
Замовити бухгалтерські послуги >>

 

Як аутсорсинг бухгалтерії працює на практиці

Наша бухгалтерська програма розташована на сервері, підключеному до Інтернету, де вона доступна 24 години на добу 7 днів на тиждень, як нашим бухгалтерам, так і нашим клієнтам. Залежно від бізнес-моделі клієнта та узгодженого обсягу послуг, ми можемо розподіляти з клієнтом обов’язки, пов'язані з введенням даних у програму. Зазвичай ми вносимо у програму вхідні документи (рахунки, прибуткові накладні, акти), банківські операції, нарахування заробітної плати. Вихідні рахунки-фактури та витратні накладні можуть складати або наші працівники, або персонал клієнта. Ми можемо взяти на себе або розділити з клієнтом обов’язки з складання інших документів, таких як кадрова документація, штатні розклади, накази, табелі обліку робочого часу, калькуляції та інше. Всі ці питання ми узгоджуємо з клієнтом під час укладання угоди про бухгалтерське обслуговування.

Наші бухгалтери постійно контролюють дані бухгалтерських рахунків та інформують клієнта, якщо виникають проблеми (наприклад, відсутність первинних документів або можливе порушення нормативних актів).

Для ведення обліку нам будуть необхідні копії таких документів (хоча цей список може змінюватися в залежності від обставин клієнта):

  • Контракти з замовниками та постачальниками;
  • Банківські виписки;
  • Вхідні документи (рахунки, накладні, акти);
  • Вихідні документи (рахунки, витратні накладні, акти), якщо тільки ми не відповідаємо за їх створення, або якщо клієнт не вводить їх самостійно в систему обліку;
  • Готівкові чеки, квитанції, транспортні квитки, готельні рахунки тощо.
  • Накази про прийняття працівників на роботу, копії паспортів працівників та довідок при присвоєння ІПН – за два робочі дні до початку роботи працівника у клієнта;
  • Накази про звільнення працівників – за один день, до дня звільнення працівника.

 

Зазвичай ми просимо клієнтів надавати нам всі документи не пізніше 5 робочих днів з дня здійснення господарської операції, але у випадку проведення валютних операцій проекти документів доцільно надавати заздалегідь, аби ми мали можливість перевірити їх на відповідність вимогам законодавства.

Зазвичай ми обмінюємося документами з клієнтом в електронній формі у вигляді фотокопій через хмарний сервіс, або отримуємо інформацію безпосередньо з банку клієнта, у вигляді файлів обміну формату csv/txt/pdf.

Ми подаємо податкові та інші звіти у контролюючі органи, використовуючи або онлайн, або офлайн програмне забезпечення, залежно від потреб та уподобань клієнта. В будь-якому випадку програма електронної звітності так само доступна для клієнта. Зазвичай клієнти передають нам один із своїх цифрових підписів, залишаючи собі інший. Спочатку ми підписуємо звіт електронним цифровим підписом, потім це робить клієнт, аж тоді звіт надсилається безпосередньо до контролюючого органу. Звіти за попередні періоди доступні клієнту у будь-який час.

 

Кожним нашим клієнтом безпосередньо опікуються три наших фахівця:

  • Бухгалтер, відповідальний за клієнта, з яким він щодня тісно співпрацює;
  • Керівник Відділу аутсорсингу або керівник регіонального офісу, який займається складними питаннями обліку, оподаткування тощо, надає консультації та контролює якість бухгалтерських послуг;
  • Фронт-менеджер, який вирішує питання, пов'язані з договорами аутсорсингу (наприклад, узгоджує з клієнтом зміни до договору) та здійснює моніторинг того, наскільки клієнт задоволений нашими послугами.

 

У яких регіонах України ми надаємо бухгалтерські послуги

Ми надаємо бухгалтерські послуги клієнтам як у великих ділових центрах, такі як Київ, Львів, Дніпро, Харків, Одеса, Запоріжжя, так і в невеликих містах і селах по всій Україні. Використання сучасних інформаційних технологій дозволяє зробити онлайн бухгалтерію реальністю, використовуючи електронний документообіг замість вкритих пилом стосів паперових документів, що залишилися в минулому.

 

Спеціальні пропозиції при укладанні договору на бухгалтерське обслуговування для нових клієнтів

Для нових клієнтів ми пропонуємо спеціальні цінові пропозиції Стартап та Єдина країна, які передбачають, крім надання знижки з ціни договору про надання бухгалтерських послуг, можливість отримання розширених консультацій протягом усього часу дії спеціальної пропозиції.

 

Ознайомитися із спеціальними пропозиціями >>
Замовити розрахунок вартості аутсорсингових послуг
Замовити зворотній дзвінок >>
Замовити бухгалтерські послуги >>

 

 

 

Бухгалтерські послуги - поширені питання

Як я можу бути впевнений в тому, що ви будете правильно вести облік, якщо я вас не знаю і не бачу, що ви робите?

Одна з найбільш поширених помилок керівників і власників бізнесу – це впевненість у тому, що вони можуть контролювати свого бухгалтера, якщо він перебуває в офісі компанії. В реальності все відбувається якраз навпаки. Як правило, у керівника немає спеціальних знань, щоб оцінити якість ведення обліку і правильність складання звітності. Тому про виникнення проблем у роботі штатного бухгалтера ви дізнаєтеся, як правило, коли щось змінити вже складно. Багато разів нам доводилося виправляти наслідки таких некваліфікованих дій.

Або не потрапити в таку ситуацію, краще відразу звернутися до професіоналів. Ми надаємо аутсорсингові бухгалтерські послуги з 2000 року, наша репутація підкріплена відгуками наших клієнтів. Всі наші провідні фахівці є сертифікованими бухгалтерами, їх професійна компетенція підтверджена незалежними авторитетними професійними організаціями.

 

Ознайомитися з рекомендаціями наших клієнтів >>
Ознайомитися з сертифікатами наших бухгалтерів >>

 

В мене є штатний бухгалтер, але він некомпетентний в багатьох питаннях. Чи можете ви допомогти?

Так звичайно. Ми маємо для вас два варіанти рішення: консультаційне обслуговування або бухгалтерський супровід з розподілом функцій між штатним бухгалтером та Першою Консалтинговою Компанією.

У першому випадку ми консультуємо вашого бухгалтера при виникненні у нього питань (безлімітно або в межах встановленого договором ліміту часу). Ваш бухгалтер залишається відповідальним за правильність ведення обліку і достовірність звітності.

У другому випадку ми несемо відповідальність за правильність обліку і звітності. Штатний бухгалтер виконує при цьому прості завдання, які не потребують високої кваліфікації, такі як, наприклад, робота з первинними документами. Наші ж фахівці проконтролюють правильність і повноту відображення в обліку господарських операцій.

 

Чи можу я звернутися до вас за консультацією при виникненні складної ситуації? Як швидко я зможу отримати відповідь?

Однією з переваг роботи з професійною бухгалтерською фірмою є те, що в нас є багатий практичний досвід вирішення проблем з різних сфер бізнесу.

Кожен наш клієнт може отримати усну або письмову консультацію з широкого кола питань, пов'язаних з веденням його бізнесу. Як правило, такі консультації включені у вартість пакету послуг.

Швидкість відповіді залежить від складності проблеми. На прості запитання ми намагаємося відповідати відразу. Більш складні питання, які потребують юридичного опрацювання, можуть потребувати кілька днів для підготовки кваліфікованої консультації.

 

Хто несе відповідальність за помилки, допущені у звітах?

У нашому договорі на надання бухгалтерських послуг детально прописані юридичні гарантії та умови відповідальності сторін. Якщо помилка допущена з вини нашого працівника, ми несемо за неї фінансову відповідальність.

 

Мені телефонує податковий інспектор і вимагає показати у податковій декларації певну суму податку до сплати. Як мені бути?

Ви можете зазначити у якості контактного номера для податкової інспекції та інших контролюючих органів телефонний номер Першої Консалтингової Компанії, і таким чином захистити себе від небажаних дзвінків. У нас величезний досвід спілкування з контролюючими органами, і ми знаємо, як протистояти незаконним вимогам. Ми завжди стоїмо на сторожі інтересів нашого клієнта.

 

У наших знайомих був обшук податкової поліції, виїмка документів і оргтехніки. Чи можете ви зробити так, щоб убезпечити нас від такої ситуації?

Ми не можемо дати гарантій від виникнення форс-мажорних ситуацій, проте наша організація роботи передбачає підвищену безпеку для конфіденційної інформації наших клієнтів.

По-перше, робоча база даних розташовується поза офісом вашої компанії, на віддаленому інтернет-сервері. Тому вилучити її без вашого відома неможливо.

По-друге, всі документи ми зберігаємо в електронному вигляді, також на захищених хмарних ресурсах, до яких є доступ тільки у уповноважених співробітників. Ми рекомендуємо нашим клієнтам не зберігати архіви паперових документів в місцях, доступних для несанкціонованого доступу третіх осіб.

 

Щоб дізнатися більше, зв'яжіться з нашим менеджером або замовте зворотний дзвінок.

 

Замовити зворотній дзвінок >>
Замовити розрахунок вартості аутсорсингових послуг
Замовити бухгалтерські послуги >>

 

Додаткові пакети послуг

Заработна плата

Нарахування зарплати та кадровий облік

Нарахування зарплати

Скарбник

Управління платежами

Скарбник

Фінансовий контролер

Реєстрація податкових накладних

Реєстрація податкових накладних

Вгору