info@firstconsulting.com.ua

skype12 firstconsulting.com.ua

+38 067 614 05 75

+38 050 450 10 28 

Аутсорсинг бухгалтерських послуг як метод економії

on 26 серпня 2015

Пропонуємо вашій увазі аналіз ефективності аутсорсингу для малих підприємств, що мають потребу у повній штатній одиниці спеціаліста з обліку, на прикладі розрахунку вартості послуг стандартних пакетів Першої Консалтингової Компанії

Загальні тези 

Штатний бухгалтер - потребує  постійних вкладень у півдвищення кваліфікації, маючи лише одного спеціаліста ви ризикуєте в будь-який момент залишитися наодинці з проблемою закриття вакансії, не маєте змоги отримати матеріальне відшкодування в разі помилок або безвідповідальності.

Послуги з бухгалтерського обліку - це обов’язкова сертифікація, достатній штат для безперервного надання послуг, повна юридична відповідальність, сучасне програмне забезпечення.

Що таке  бухгалтерські послуги від Першої Консалтингової?

Для компаній, що обрали бухгалтерські послуги на умовах аутсорсингу - це, насамперед, повне забезпечення їх потреб в сфері обліку та звітності, а при необходності - широкий спектр послуг і управлінні фінанансами.

 

Розрахунки


Мінімальний варіант – один бухгалтер, який займається бух обліком, подає звітність, збирає та реєструє первинні документи, нараховує заробітну плату, оплачує рахунки, тощо.


Середньостатистичні витрати підприємства на забезпечення функції обліку та звітності (на місяць):
Середня заробітна плата - 4000 грн.
Єдиний соціальний внесок (в середньому 37%) 4000 * 37% = 1480 грн.
Утримання офісної площі 5 кв. м * 100 грн. = 500 грн.
Придбання обладнання (комп’ютер, принтер, меблі, тощо), мінімум 9000, термін експлуатації – 5 років 8000 / (5*12) = 150 грн.
Канцтовари - 100 грн.
Інформаційні витрати (передплата спеціалізованих видань, семінари) мінімум 1200 грн. на рік
1200 / 12 = 100 грн.
Придбання та обслуговування спеціалізованого програмного забезпечення - мінімум 300 грн.
Інші витрати (транспорт, зв'язок тощо) - мінімум 50 грн.
Усього: близько 7000 грн. на місяць.

За нашою статистикою, навіть при неповній зайнятості та безпрецедентній економії, сукупні витрати компанії на забезпечення обліку та звітності не можуть бути меншими за 4000 грн на місяць.


Візьмемо як приклад наступну альтернативу – бухгалтерські послуги у тарифному плані Фокус росту.

 

Пакети послуг/Тарифний план

Фокус росту

Мінімальна вартість Максимальна вартість
Базовий 1000 1940
Додаткові пакети послуг
   Заробітна плата 600 820
   Казначей 500 690
   Фінансовий контролер 500 620
Разом, грн./міс. 2600 4070

 

Як ми бачимо з даного розрахунку – за умови замовлення чотирьох з п’яти пакетів послуг, що забезпечує максимальну потребу невеликого підприємства у обліку, звітності, забезпеченні контролю первинної документації, та платежах – компанія-замовник отримує широкий спектр переваг, а саме:

  • повний спектр бухгалтерських послуг, що не залежать від людського фактору – ми маємо достатній штат спеціалістів високого рівня, що переберуть на себе відповідальність за виконання робіт в разі відпустки, лікарняного, інших особистих обставин, що іноді виникають у кожного;
  • високий рівень контролю за фінансами підприємства, що відповідає потребам клієнтів;
  • замовнику не потрібно вкладати кошти в придбання та апгрейд ліцензійного програмного забезпечення – ми маємо все необхідне для ведення обліку та звітності наших клієнтів, згідно вимог законодавства України;
  • послуги з аутсорсингу бухгалтерського обліку будуть враховані у витратах компанії - замовника, а не стануть базою для додаткового оподаткування;
  • ви маєте постійний захищений доступ до вашої бухгалтерської бази за системою 24/7, ви повністю контролюєте облік та звітність, коли вам завгодно та зручно;
  • ви придбаєте об’єм послуг, що відповідає двом штатним одиницям.

Проте, сукупні витрати не виходять за межі мінімально можливих в умовах жорсткої економії!

Звісно, у багатьох виникає питання за рахунок чого ми досягаємо можливості надавати більший об’єм робіт, ніж звичайно виконує бухгалтер, та ще й за більш низькою вартістю?

Відповідь проста.


По перше – оптимізація процесів – наші спеціалісти напевне знають, яким чином зекономити час та виконати роботу швидше. Ефективність наших бізнес-процесів є предметом постійного аналізу та вдосконалення.

По друге – професіоналізм сертифікованого спеціаліста поза сумнівом – отримання сертифікату за міжнародними стандартами звітності – нелегкий шлях, навіть для тих, хто любить свою роботу і впевнено йде шляхом професійного розвитку. Ми встановлюємо високі вимоги до професійної кваліфікації наших спеціалістів.

По третє – максимальна автоматизація процесів - постійне вдосконалення програмного забезпечення, гарантує як відповідність обліку вимогам законодавства, так і надає нашим спеціалістам можливість виконувати стандартні операції набагато швидше.

І наостанок – ми присвятили свою професійну діяльність лише вдосконаленню надання бухгалтерських послуг та управлінню фінансами, і наші спеціалісти мають доступ до безперервного вдосконалення своїх навичок, що відбувається за рахунок обміну досвідом всередині колективу, та участі у корпоративних програмах підвищення кваліфікації. Працювати у нас цікаво та перспективно, тому наша команда щорічно поповнюється вмотивованими спеціалістами.

За підсумком, наші клієнти отримують:

  • звітність - у відповідності до законодавства;
  • облік - у відповідності до індивідуальних потреб;
  • оподаткування - згідно потреб у плануванні податкових витрат;
  • інформативність даних - максимальну;
  • доступ до бухгалтерської бази - у зручному для вас режимі в будь-якому місці, в будь-який час;
  • безпеку та захист даних - повноцінно та на найвищому рівні;
  • юридичну відповідальність за договором;
  • у разі потреби - консультування та супровід кваліфікованих спеціалістів.

Якщо ви зацікавились у бухгалтерських послугах від Першої Консалтингової Компанії, ми пропонуємо вам ознайомитись з нашою презентацією:

  

Завантажити повну презентацію послуг бухгалтерського аутсорсингу

 

  

Вгору