info@firstconsulting.com.ua

skype12 firstconsulting.com.ua

+38 067 614 05 75

+38 050 450 10 28 



Оновлення тарифних планів

Оновлення тарифних планів
23.05.2018

Оновлені ціни на бухгалтерські послуги – прозорі та справедливі

Перша Консалтингова Компанія постійно працює над розширенням асортименту та вдосконаленням якості послуг, які ми надаємо нашим клієнтам. У лютому – березні 2018 року ми провели опитування серед наших клієнтів щодо їх задоволення якістю бухгалтерських та супутніх послуг, які надає Компанія. На підставі результатів опитування нами було прийнято рішення про запровадження цілої низки додаткових послуг, щоб краще задовольняти потреби наших клієнтів, і про відповідний перегляд існуючих тарифних планів.

При перегляді цін на послуги ми керувалися двома основними принципами:

  • Забезпечення високої якості послуг для наших клієнтів;
  • Забезпечення прозорого та справедливого ціноутворення.

 

Якість послуг

Ми ставимо за мету, щоб наші послуги відповідали найвищим критеріям якості та професійним стандартам, і в той же час були доступні за ціною якнайширшому колу компаній та підприємців в Україні.

Забезпечення належної якості послуг вимагає від нас як професійної бухгалтерської фірми дотримання високих стандартів кваліфікації персоналу. Ми приділяємо велику увагу підбору, навчанню та професійній сертифікації наших фахівців. Це також потребує дотримання певних стандартів у оплаті праці, які не можуть бути нижчими за ринкові.

Високий рівень інфляції в Україні та постійний відтік за кордон найбільш кваліфікованих кадрів спричинили до значного зростання у 2017 – 2018 роках рівня заробітних плат бухгалтерів, та інших висококваліфікованих спеціалістів, як у номінальному, так і у реальному вимірі. Це вимагає від нас адекватного підвищення тарифів на бухгалтерське обслуговування.

 

Прозоре та справедливе ціноутворення

Беручи до уваги необхідність приведення наших тарифів у відповідність до умов ринку праці, ми в той же час потурбувалися про те, щоб збільшення ціни, якщо воно необхідне для забезпечення належної якості послуг, було обґрунтованим відповідно до обсягів та рівня складності роботи, яку ми виконуємо для наших клієнтів. Тому ми підійшли до перегляду тарифів диференційовано, збільшивши ціни на ті послуги, які потребують спеціальної компетенції або значних витрат часу, і залишивши незмінними, а подекуди навіть зменшивши розцінки на прості операції, які не вимагають наявності унікальної експертизи.

Ми зробили наші тарифні плани більш гнучкими, щоб ви могли отримувати саме ті послуги, які вам потрібні, не сплачуючи зайвого за те, що не створює додаткової цінності для вашого бізнесу.

 

Основні зміни в тарифах на бухгалтерські та супутні послуги

Розширений перелік додаткових послуг

Базуючись на результатах опитування наших клієнтів, ми вирішили додати до пакетів низку нових видів послуг, які раніше або були взагалі відсутні, або їхнє надання не було урегульовано договором аутсорсингу.

Прикладами таких нових видів супутніх послуг є:

  • Юридична та економічна експертиза угод;
  • Складання угод (контрактів);
  • Складання наказів, рішень, установчих документів, протоколів зборів учасників;
  • Розробка облікової політики, складання інструкцій з ведення обліку для працівників клієнта;
  • Розробка нормативів витрат матеріалів, енергоносіїв, утворення відходів;
  • Складання планових калькуляцій;
  • Складання посадових інструкцій;
  • Розробка систем оплати праці та преміювання, та інші види послуг.

Для отримання більш детальної інформації про послуги, що входять до оновлених пакетів, дивіться за посиланнями:

Послуги пакету Базовий (Базовий плюс) >>
Послуги пакету Заробітна плата >>
Послуги пакету Скарбник >>
Послуги пакету Фінансовий контролер >>
Послуги пакету Фінансовий директор >>

 

Більш гнучкі тарифні плани

Якщо раніше застосування тарифних планів базувалося переважно на обсягах операцій клієнта, то тепер більшість обмежень на кількість операції, найманих працівників, зняті. Ви маєте змогу обрати більш економний тарифний план у разі, якщо вам на постійній основі потрібні лише основні бухгалтерські послуги, або більш дорогий тарифний план, якщо ви хочете отримувати максимальний обсяг додаткових послуг за фіксованою ціною.

Для отримання додаткової інформації щодо особливостей нових тарифних планів дивіться за посиланнями:

Тарифний план Точка опори >>
Тарифний план Фокус росту >>
Тарифний план Успішний бізнес >>
Тарифний план Максимальний >>

 

Економний тарифний план для платників єдиного податку

Відтепер тарифний план Точка опори призначений для надання послуг переважно приватним підприємцям на єдиному податку. Оскільки законодавство дозволяє таким суб’єктам підприємництва не вести облік витрат, це дає змогу у більшості випадків зменшити ціну бухгалтерських послуг за рахунок відмови від ведення «класичного» обліку з використанням подвійного запису на рахунках бухгалтерського обліку. А це, в свою чергу, дозволяє відмовитися від використання спеціалізованого бухгалтерського програмного забезпечення та інших витратних опцій.

За рахунок цього ми зменшили мінімальну ціну договору аутсорсингу для фізичних осіб – підприємців на єдиному податку з 950 до 800 грн. на місяць (у разі помісячної оплати послуг) та до 1800 грн. на квартал – у разі поквартальної оплати.

Більше про Тарифний план Точка опори >>

 

Диференціація ціни залежно від складності обліку

Виробничі види діяльності потребують більш складного обліку виробництва, собівартості готової продукції (робіт, виробничих послуг), ніж більш прості види діяльності, такі як оптова торгівля або надання простих (невиробничих) видів послуг. Це, в свою чергу, посилює вимоги до кваліфікації бухгалтерського персоналу, наявності у працівників, що ведуть облік, спеціальних знань та відповідного досвіду.

В нових тарифах ми більшою мірою врахували ці відмінності, залишивши практично незмінними, або мінімально збільшивши, ціни для клієнтів, що здійснюють прості види діяльності.

 

Набуття чинності новими тарифами

Для нових договорів бухгалтерського аутсорсингу нові тарифи набувають чинності з червня 2018 року.

Для діючих договорів перегляд вартості та складу та пакетів послуг відбудеться з 1 липня 2018 року.

 

Ми завжди відкриті до діалогу

Якщо ви маєте питання з приводу нових тарифів, або бажали б обговорити ціноутворення за існуючим договором, ми готові відверто відповісти на всі ваші запитання.

Замовити зворотній дзвінок >>
Вгору